FAQ

Heeft u een vraag? Of is er iets onduidelijk? Wellicht staat het antwoord hieronder vermeld.

Wanneer u een reservering maakt bij Brows & Lashes treatment store gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

Afspraken kunnen telefonisch, via mail of in de salon gemaakt worden. U krijgt uw afspraak bevestigd via de mail of afsprakenkaartje.

Graag tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. Bent u toch later, laat het me dan weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende client. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen,zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.

Annuleren
U kunt tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.

Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen, u kunt dan een bericht inspreken op de voicemail. Wanneer u later annuleert, ben ik genoodzaakt 100% van de behandeling in rekening te brengen.

Bij een No Show wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd, u ontvangt deze factuur per post. Indien u later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.

Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld. De cadeaubon is persoonlijk en kan niet doorgegeven worden aan derden.

Algemeen
– De salon is 100% rookvrij.

– Ik geef geen behandelingen bij:
• Koorts/Koortslip
• Griep of hevige verkoudheid
• Besmettelijke huidziekten

– Hygiene is in mijn salon belangrijk; ik verzoek u daarom om geen huisdieren mee te brengen.

– Kinderen zijn welkom in overleg. Kinderen jonger dan 16 jaar worden alleen behandeld onder begeleiding van een ouder of verzorger.

– Wij aanvaarden enkel contante betalingen of betalingen per pin.

– Het parkeren van uw auto is gratis.

– Indien u langs wilt komen voor een cadeaubon, product of algemene informatie verzoek ik u vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met een behandeling en mijn cliënten alle aandacht wil geven. Wanneer u spontaan aanbelt, kan ik u helaas niet altijd deze aandacht geven.

Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Zat uw vraag hier niet bij? Stuur ons een mailtje.

Zat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons altijd mailen en u heeft binnen 24 uur antwoord op uw vraag.